Forholdsregler og restriktioner vedr. COVID-19

FacebooklinkedinmailFacebooklinkedinmail

Den 17. september opfordrede Statsministeren til at alle medarbejdere arbejder hjemmefra, hvor det er muligt og hensigtsmæssigt ud fra et forretningsmæssigt perspektiv. På den baggrund blev det besluttet at reducere fremmødet på alle TDC’s lokationer til et minimum. De landsdækkende restriktioner er siden forlænget og gælder nu til den 18. oktober.

Situationen vedr. COVID-19 ændrer sig hyppigt og bortset fra aktuelle retningslinjer vedr. fremmøde – som gerne skulle være kommunikeret, så alle ved hvordan man skal forholde sig – kan man blive i tvivl om hvad der egentligt gælder i TDC. På COVID-19 sitet på Check-In kan du altid finde alle gældende forholdsregler.

Alle er blevet opfordret til at opdatere sine medarbejderoplysninger i PULS, så det bl.a. er muligt at få overblik over antal medarbejdere og placering på de enkelte lokationer. Du kan læse artiklen med opfordringen her.